söndag 30 november 2008

Vårt lilla patetiska pepparkakshus..


4 kommentarer:

En häxa på Vift sa...

nämen det var ju jättefint ju! Jag kan inte få de där jäkla delarna att sitta ihop så jag har gett upp det där med husbyggen jag. :)

Anonym sa...

det var ju jätte fint!!!!!förra året gjorde jag o brände mig på det förbannande sockret när jag skulle sätta ihop huset:(få se om jag har bättre lycka i år!!!glad första advent!kram jannika moa o jakob

Anonym sa...

Ett jååååsa hus *s*! Jättefint ju, dom SKA vara patetiska. Gulle-joss som skriver så fint.

Kram A

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Hahahah!! Precis A skriver så skall de vara patetiska!!! men det är fint, och supercharmigt!

Pricke över i är snön!!!! Hur många ggr har man inte kört bomullsrondeller för att man inte har rikgit bomull hemma!!!

Love it!

Kram kram C!