söndag 2 november 2008

Gaah!!!


Jag har så ont i magen nu att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Det är länge länge sedan jag var såhär dålig! Det spelar ingen roll hur jag ligger, står eller går. Det gör lika förbannat ont ändå.

Tur att jag har min lilla solstråle här som kan pigga upp mig. Trots att jag inte orkar göra något som hon vill och ännu en gång får hon se mamma med ont ont i magen.
Hoppas att det inte är det enda hon kommer att minnas av mig från sin barndom.

På onsdag ska jag till doktorn, ska se om inte op kan skyndas på!

4 kommentarer:

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

KRAM!!!!!!!!!!

En häxa på Vift sa...

Usch då, vet så väl vad du menar. Hoppas op-datumet kan flyttas fram så du slipper det där eländet nån gång.
Många många kramar

Anonym sa...

Ja, hoppas verkligen du kan få tid snart för operation!
Krya på dig vännen, kram Camilla

Anonym sa...

hejsan!!!vad tråkigt att läsa att du har så ont och så ofta!!men jag måste säga att när jag läser din blogg tycker jag att du alltid låter så glad o positiv trots smärtan!!!och tur att jossan finns som piggar upp tillvaron med många skratt o mysstunder!!!kram på dig o hoppas det blir bättre snart!kram jannika