onsdag 12 november 2008

Mammas stora tjej!

Idag ska Josefin för första gången följa med en kompis hem från skolan.
Två kompisar blir det, för pojken går i hennes klass men det är storasyster hon är mer vän med och som frågade henne om hon ville följa med.
Myys!

Igår var jag på återbruket, en secondhand affär som ligger precis vid mitt jobb. D'r hittade jag ett par nya stövlar, aldrig använda, läder, märke Ten points! Det ni.
Jag betalade hela 20 kronor!

Hade en lång mysig msn konversation med en viss herre igår. Gillar honom mer och mer för varje dag. Ler mest hela tiden :)

3 kommentarer:

En häxa på Vift sa...

ja, man kan nog göra ordentliga fynd på second hand. Grattis till stövelköpet! :)
Och grattis till fjärilspirr i magen också.Det är ju mysfaktor så det visslar. :)
Kram!

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Hihihihihihihihihi!!!! Tihihihihihi!!!

Kul ggr två!!!

Kram!

syster A sa...

Åh vad kul, dit vill jag gå och titta ngn gång.

En mr minsann :)!

Kramar A