torsdag 6 november 2008

Ajje!

Bara possitiva saker hos mig nu ;)

Idag var det som bekant för iaf alla Uppsalabor glashalt ute på vägarna.
Jag klarade mig på cykeln tills jag skulle svänga in till jobbet, då sa det swich och sen gled jag på sidan av cykeln.
Kände direkt att jag gjort illa knät, och så kändes det som om jag fått typ tre hjärtattacker på en gång av chock!

Massa snälla människor stannade för att hjälpa mig upp och sen haltade jag sakta till jobbet.
Knät hade 4 sår och jeansen har fått några revor.
Känner av axeln mer och mer, det var där smällen tog.

Patetiska patetiska jag fortsätter mitt olycks år! ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men vännen då!!!
Inte patetisk, bara lite otur?

Hjälmen??????? ;)

Puss caroline

En häxa på Vift sa...

Aj! Ja, det gör jäkla ont att halka omkull och från cykel är det ju än värre. Och knät och axeln dessutom som brukar kunna göra ont så länge också.
Huvva.
Många kramar till dig och hoppas det onda går över snart