söndag 9 november 2008

Jag har blivit utmanad! :)

Jag har blivit utmanad av Nettan

Reglerna då:

- Länka den som utmanat dig och lägg in dessa regler på din blogg.
- Berätta sju saker om dig själv, både vardagliga och knäppa.
- Utmana sju stycken i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
- Låt dem få veta att de blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

Here goes, mina sju saker om mig själv;

- Jag fastnar i mina favoritböcker och kan läsa dem hur många gånger som helst.(Min syster säger att det tyder på låg intelligens ;) men nej jag bara älskar handligen och känslan i vissa böcker.)
- Jag är en stor whisky fantast och godast är riktigt rökig whisky!
- "Råa" lasagneplattor och okokt potatis är bland det godaste som finns.
- Jag är en jätte jättebra mamma!
- Hade jag kroppen för det skulle jag vilja klä mig som Jackie Kennedy varje dag! Älskar den stilen.
- Jag har varit med och skrivit världens längesta brev till Nkotb, det var 1116,2 meter och vi kom med i Guinness rekordbok.
- När jag var liten samlade jag på tvålar och hade närmare 600 olika.

Jag utmanar

Andrea
Caroline
Mimsan
Anders
Maria N (mimmi)
Syster yster
Skruttet

4 kommentarer:

En häxa på Vift sa...

råa lasagneplattor???? Jahaja,smaken är ju som baken....
Men jag är lite som du med böcker fast med film istället. Dirty Dancing har jag sett långt över 30 gånger och kan lätt se den 30 ggr till. :)

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Antar utmaning så smånigom!

Anonym sa...

Har du provat wiskeyn som heter Bowmoore.
Den är rökig den. min man älskar den och jag sitter bredvid och tycker att den luktar tjära.

Kram marina från AFF.

Anonym sa...

Kul idé, men eftersom min blogg inte handlar om mig ;) så blir det inget skrivande där... Men jag kan skriva här :)
1. Skulle gärna vara hemmafru på heltid
2. Saknar tillgång till bastu :(
3. Väldigt kompetent pedagog
4. Läser helst bara böcker en gång ;)
5. Medlem i MENSA
6. Älskar min familj mer än jag trodde möjligt!!!
7. Har världens bästa mamma-förebild i systeryster som lyckats så bra med sin prinsessa!