måndag 17 november 2008

Bättre sent än aldrig!


Jag har många kassetter till videokameran med massa Joss(speciellt bebis Joss)och annat på.
Varje gång jag känner för att se på något speciellt får jag spola mig igenom flera band innan jag hittar det jag vill se.
Idag tog jag äntligen tag i det. Jag skriver nummer på fodral och band och sen skriver jag innehållsförteckning genom att spola igenom bandet.

Dock tar det lite tid, tanken är god att spola och skriva, men allt som oftast fastnar jag i något och tittar och tittar istället! Jag hittar ju massor med fina saker som jag inte har sett på flera år.

Min lilla goa skrutta! :)

3 kommentarer:

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Visst är det skönt att organisera. Man kommer en liten bit närmare "målet" för varje papper, box och foto man betar av. Men att fatsna i de där härliga filmerna och minnena hör till, det är såå mysigt!!!

Kram !

En häxa på Vift sa...

ja, tiden går fort och så blir man så nostalgisk när man får sina tillbakablickar sådär. :)

Kram!

syster A sa...

Gosejossan!! ALLTID glad! Good for u :).

Kram A