tisdag 2 december 2008

Blandat


Igår gick jag för att hämta ett bokpaket som snälla goa Nettan skickat från Tyskland.
Det var inte bara de böckerna jag valde ut, utan totalt 14 böcker! Tack snälla goa! Nu har jag sjuklingsläsning för många veckor framöver! *puss*

Jag är orolig och sover jättedåligt. Har varit hemma hitills den här veckan och kommer nog vara det resten också. På torsdag kommer jag att vara på sjukhuset hela dagen, ta prover och prata med läkare och narkospersonal.
Jag försökte slippa allt utom provtagningen eftersom det var i mars jag var där senast, men icke sa nicke. "Det här är dett ny inläggning" och då måste jag tydligen upprepa allt.

Har börjar pynta här hemma, det jag orkar. Har köpt hyacinter som slår ut och doftar underbart! Längtar till julen!

Jossan bara skriver och skriver. I alla lekar och på sitt rum. Igår när jag lagade mat låssades hon vara en servitris och jag kocken på en restaurang. Hon gick in i vardagsrummet och tog beställningar och skrev upp namnet på alla som kom och vad de ville äta och dricka. Tyvärr är batterierna i min kamera slut, annars skulle jag visa er denna underbara beställningslista.

4 kommentarer:

syster A sa...

Ser fram emot att se den listan. Massor med megastora KRAMAR bästis. Du är bäst.

KRAM A

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Masssor av stora varma bästiskramar kommer här!

Ta hand om dig, och jag vill också se den underbara listan!!!

En häxa på Vift sa...

Det var så lite så, hoppas du gillar dem. :)
Och ja, inläggningsproceduren är tradig, fick göra samma sak då jag skulle läggas in här borta bara det att sjukhuset är stoooort och det var mycket rännande upp och ner och till olika ställen innan det var klart.*S*'
Men det kommer gå bra och än bättre när det är över, väntan är ju ändå det som är värst nästan...

Kram!

Anonym sa...

Du är i mina tankar!!! Det är inte konstigt att du är orolig, det är en stor process du går igenom!! Allt kommer att gå bra!! Varma kramar!