söndag 14 december 2008

I'm back!

Vankar fram och tillbaka hos mamma och pappa. Orkar inte med så mycket men är samtidigt väldigt rastlös. Blir kollrig av att bara gå innomhus så igår gick jag den låånga prommisen till syster yster som bor på hela andra sidan gatan.
Någon som vill komma och sällskapa? :D

Tänkte åka hem ganska snart, kanske tisdag. Om jag bara får hjälp av mamma och pappa med handlingen så ska jag nog klara mig själv, eller vad tror ni?

Skrev fel i min förra blogg, det är 27 agraffer jag har, inte 20 ;)

Kram

4 kommentarer:

m sa...

du klarar dig nog fint. förstår att du har ont och att det är jobbigt. tycker du är modig o stark! Sen har du ju alltid lilla sköterskan josefin som nog gärna hjälper till ;)
Krya på dig!

Anonym sa...

Du klarar dig nog fint tror jag åxå, bara du minns att inte vara "för dukig".... Minns hur det var; Man var nog rätt seg till en början.... Varma krya på dig hälsn.

En häxa på Vift sa...

det går nog bra, ta det försiktigt bara och undvik trappor eller gå åtminstone med bebissteg om du måste uppåt, var vad läkaren sa till mig att jag skulle tänka på de första veckorna samt låta bli att lyfta.

Anonym sa...

krya på dig!!!!!!massor med kramar från jannika