fredag 25 april 2008

Starka armar!


Det är vad jag får av att kånka omkring på tegelstensboken "Svärdet och spiran". Den följer med hit och dit, jag vet ju aldrig när jag får en stund över att läsa.
Igår var den med till Stockholm, buren över hela Sveavägen, men snart är jag klar med den. Någon som har bra boktips?
Det blev 1-1 i derbyt igår, ingen förlust men trist ändå. Quirinho är mannen för dagen!! :)

Imorgon ska jag åka och köpa nya blomster och göra en extreme balkong makeover. Rensa all skit som stått där hela vintern och äntligen såga itu min julgran som ligger där. *skäms som en hund*
På söndag får jag besök för andra gången av en kompis från Aff, det ska bli mysigt. En promenad bland Uppsalas sevärdigheter och en fika i solen.

1 kommentar:

Cecilia sa...

Cecilia, har du inte läst Dotter Önskas av Katerina Janouch, gör det! Den verkligen berör och man vill bara läsa och läsa. Hört flera andra som sagt samma sak också :)
Trevlig helg!
Kram, kram!