söndag 20 april 2008

Liite nervös är jag..


Imorgon ska jag till hudläkaren igen. Jag var där i januari för att kolla upp mina födelsemärken/leverfläckar som jag har många av. Det var ett de tittade på lite extra men kom fram till att det inte var något.

Nu har dock just det märket ändrat sig och googlar man på malign melanom så kommer typ mitt märke upp..

Men som bästis A så snällt och smart sa idag; ett sånt märke är ingenting mot den endometrios jag har. Så det så!

Man dör inte att ett sånt.


Och så en bild på min underbara dotter och vovven Mossa från idag!

6 kommentarer:

syster A sa...

Jag är med i tanken imorrn, det vet du.

Kram A

Tack för supermysmiddag, som vanligt!

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Kram kram kram! Det är ju jättebra att de kollar upp det redan nu om det skulle vara ngt.
Jättekram C!

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Och oj vad uppmuntrande jag lät! Kram igen

Anders sa...

Tänker på dig jag med.

En häxa på Vift sa...

Det kommer gå bra ska du se. *peppar*
Och vilket otroligt gulligt foto!
Du vet om att din dotter är väldigt lik dig, va? :)
Kram Nettan

Anonym sa...

Hej vännen!

Tänker oxå på dig imorgon!
Det kommer att gå bra,håller tummarna!

Ses på tjejmiddag på Onsdag kl. 18.00.

Kram Camilla