tisdag 22 april 2008

Kär i en möbel?


Japps! Det kan man bli! Bilden gör den inte rättvisa, taget utanför mitt lilla kontor. I byggnaden brevid min på jobbet finns något som heter återbruket. De säljer saker som folk inte orkar sätta ut på blocket och saker som folk vill kasta på återvinnings stationen.

Jag har gjort många och fina fynd där på mina lunchrundor.

Idag detta underbara 50-tals(tror jag) teak skåp/bokhylla. Till den enorma kostnaden av 100 kronor.

När jag fått hem det och putsat upp det kommer det bli så fiiint!


4 kommentarer:

En häxa på Vift sa...

Ja, ibland gör man fynd. :)
Grattis. :)

syster A sa...

Åhhhhhhhhh UNDERBART!!!!! Vart ska det stå?

Kram A

Anonym sa...

Ser superfint ut... du skulle se mitt linneskåp vi ärvde för ett år sedan... gissar 50tal men är inte helt säker

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Härligt! Vilket fynd!!! Måste nog kika där efter tt skåp/sideboard snart!
Kram och ses imorn!