lördag 19 april 2008

Sådärja!


Hoppas att den här bloggen blir bättre, jag är så trött på alla problem med nogg.se nu.
Känner mig lite borta på alla inställningar men jag lär mig nog snart.

Idag har varit en seg dag, vi har inte riktigt vetat vad vi ska göra och var nere en sväng på stan. Jag köpte en löpare i fina vårfärger och de här melamine muggarna som är perfekta för picknickarna nu när det bli varmare. Har spanat på dem på nätet men de var betydligt billigare här i stan.

När vi åkte hem lovade jag att Josefin skulle få se på "Trollkarlen från Oz" som hon tjatat om ganska länge. Tänkte att det kunde passa bra så kan jag ligga på soffan brevid henne och läsa.
Men med bara engelskt tal och text fick jag leva upp till musikal-lexikon och svara på alla små frågor som ploppade upp i hennes huvud.

Nu ska jag trixa lite mera här och se vad jag kan få till.

4 kommentarer:

syster A sa...

Välkommen! Jättefin blogg och åhhh vila underbara våriga färger,var? var? var?

Kram A

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Välkommen till blogger! Urhärlig bild! Man blir pickenickesugen i massor!
Kram kram C och badbrudarna ;)

Anders sa...

Hej och välkommen, snyggo, kanske dags att byta lag och parti också?

;)

Cecilia sa...

Välkommen hit :)

Vilka fina muggar du hittat, härliga vårfärger.

kram, kram!