måndag 21 april 2008

Det gick bra!



Tack för alla era söta inlägg på min sista blogg. Jag var till hud doktorn idag och han kom ihåg mitt födelsemärke sen sist ;)


Han tittade på det med en förstoringsgrejja och sa att min kropps försvar höll på att "äta upp" mitt födelsemärke. Så det var nu helt ofarligt.


Dock ska jag hålla ögonen öppna för börjar den mörka delen ta över igen ska man ta bort det på en gång.
Känns skönt nu!

På det tar vi och tittar på en undeerbar gammal bild på Jossegosse mig och mamma. Lillbus är bara två år!!! :DHemma hos mamma och pappa, har suttit i solen och fått färg, ätit god mat och strax börjar fotbollen. Full fart frammåt!! Håll tätt bakåt!!! (så det så Anders ;))

5 kommentarer:

En häxa på Vift sa...

Härligt! Då kan du koppla av nu då. :)
Kramar Nettan

Anders sa...

Glad för din skull, vännen.
Den där Rajalakso är ju helt livsfarlig, förresten. Dime räddade en poäng åt oss idag, men det är inte mer än rätt eftersom vi borde vunnit mot bananer i pyjamas senast.

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Vad skönt vännen! Underbar bild på mullegull i badräck (visst hette det så?!)
Kram C!

Cecilia sa...

Vad skönt! Phew!
Må så gott...
Kram!

Cecilia sa...

Tack igen vännerna!

Mullegull var precis rätt beskrivning och det hette "barndräck" :D:D