fredag 25 april 2008

Mitt hjärta!!

Min söta fina duktiga dotter älskar att dansa. Hon dansar nu tredje terminen på Uppsala dansakademi.

Den första maj har akademin en uppvisning och detta är första året hon får vara med på den. De har en dans med tema vatten och hav och får vara exempelvis krabba, sjögräs eller pirat. Behöver jag säga att mammahjärtat kommer att smälla av och jag kommer sitta där med tårar i ögonen med videokameran i högsta hugg!

Imorgon ska jag till frisören, återkommer med en bild på min nya friss sen!
Nu- soffan med ett glas vin och grönsaker och dip.

2 kommentarer:

En häxa på Vift sa...

Klart! Känner igen den stoltheten, min ena dotter spelar trombon i skolorkestern och de har två stora konserter varje år, och det är riktigt så man spricker när man ser henne kliva upp med bandet och spela riktigt avancerade låtar. :)

Kram Nettan

syster A sa...

Sötnosen!!!!!!!!!!!!!!