måndag 22 september 2008

Sjukhus sjukhus sjukhus..

Idag fick jag åka upp till hudmottagnigen på en akuttid. Mitt sår efter födelsemärket sveeeed och var kokhett imorse och när jag drog bort plåstertejpen kom det en stor fin varbubbla upp..
Nu gjorde de rent såret igen,tog bort stygnen(aaaaajjjjjjjjjjjjjjjjj)och hade på ngn lila gucca som va bakteriedödande och så har jag fått Dalacin att äta 1 en vecka.

Imorgon ska jag tillbaka till akademiska men för att ta bort knölen på halsen. Brr!
Är jag fräck om jag frågar om provsvaren kan snabbas på?
Jag är rädd att de tar flera månader som allt annat och då kommer jag ju aldrig få bli uppskriven på gyn-op listan.

Det är tur att det finns högkostnadskort i sjukvården!! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Men herreguuud! HUR mkt ska du behöva stå ut med egentligen? GUMMAN.

KRAMAR A