måndag 8 september 2008

Knölar uppdatering!

Idag fick jag en remiss till Öron-näsa-hals på Akademiska. Efter nästan två timmars väntande fick jag äntligen komma in.
Jag fick dra hela historien om när de kom, hur var och bla bla..
Det finns inte ett hål i mitt ansikte som inte är undersökt nu. De pillade i munnen, ner i halsen, tittade upp med lampa i näsborrarna och blåste in puffar av luft i öronen så jag höll på att förgås av kittel :)

Efter mycket om och men och titt av en annan läkare så bestämde de sig för att det är lymfkörtlar som inte gör som dom ska.
Om ungefär två veckor ska jag få en tid då de ska göra ett litet snitt och ta ut den minsta och "skära den i skivor" som han sa och se vad som kan vara fel.
Känns skönt att det är på väg någonstans iallafall :)

6 kommentarer:

En häxa på Vift sa...

ja det var väl på tiden att det där kollades upp också.
Hoppas du får tid snabbt och att det inte blir alltför otrevligt efter för jag kan tänka mig att det blir ett stygn eller två...
Kram

Anonym sa...

Ja, skönt att du får hjälp!! Att känna att man blir tagen på allvar är så viktigt!! ÄNGLAKRAMAR Skruttet!

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Äntligen händer det något.

Kram C!

Anonym sa...

Att det ska vara så knöligt.... ;) Paaaaa

Anonym sa...

Usch vad jobbigt det låter. Vad du är tuff som orkar, men vad har du för val? Lycka till

syster A sa...

Det blir bra att dom kollar upp. Kämpa på!

Kramar A