fredag 5 september 2008

Lite om veckan


- Jag har varit hemma sjuk, mage, endo och sen feber i massor. Trots detta fick jag gå och jobba en fm, för ingen annan fanns, såååå roligt..

- Imorse gjorde underbaraste Jossan frukost på sängen till mig! Fil och flingor. Var inte det minsta hungrig eller sugen men jag åt för hennes skull.

- Fotografering på skolan idag och igår fick Josefin en gunga över munnen. Två snygga röda märken, ett på kinden och ett på hakan. Varför har hon alltid lyckats ha sår eller blåmärken dagen för skolkorten? Men det är väll meningen att de korten ska vara lite blaha.
Men iallafall var hon såhär söt som på bilden, tagen på väg till skolan

- Ska få endospruta imorgon, magen håller på att explodera, jag lovar!

- Imorgon har Jossebus sin första danslektion för teminen, jazzdans står på schemat, min lilla fina gosboll.

2 kommentarer:

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Vilken vecka ni har haft!

Fy f-n för att jobba när man är sjuk...tycker synd om dig!

Hoppas ni får en toppenfredag och en mysig helg!

Vi skall nog till ackisområdet imorrn och kika lite. Ni?!

Kram c

Anonym sa...

Jazzdans kommer passa damen utmärkt! Hoppas på lite uppvisning sen.

Kram A