tisdag 23 september 2008

Lymfisen är ute!

Jag kom till sjukhuset 10,30 och strax efter 14 fick jag komma till operation.. Tur att jag hade med mig min braiga bok (Twilight).
Doktor Kalle var så j-la snygg, helst sjukt snygg och lite rödlätt som jag bara älskar :D

Han skar lager för lager och det tog honom en bra stund att hitta lyfmkörteln. Han tog den som satt längst ner, närmare axeln så att ärret inte kommer att synas lika mycket som det skulle gjort på halsen.
Körteln var mycket större än jag och dem trodde, den kändes lite och ytlig men satt en bra bit ner och var som en mindre köttbulle!
Jag bad att få se på den också ;)

Om en till två veckor får jag svar på vad de hittar.

2 kommentarer:

En häxa på Vift sa...

åh fy va läskigt! Hade en jätteknöl på halsen jag också förut, fast på sköldkörteln då. 6x6cm... rätt stort. Och din knöl lät inte så liten den heller.
Tur du fått bort den nu då. Så håller vi tummarna för att det bara var en hyperaktiv lymfkörtel och alldeles allena ofarlig.
Kram

Anonym sa...

Vad bra gumman att den är väck. Tur för dr Kalle att han också fick titta på något snyggt :)!


Kramar A