torsdag 24 juli 2008

Svar på blodproven

om mina knölar. Ingenting konstigt och ingen körtelfeber eller något.
Skönt men ändå inte för vad fan är det då jag har på halsen?
Jag ska upp till akkis i eftermiddag så ska de sticka nålar i knölarna och ta prov.
Ser sååå mycket fram emot det.
Imorgon ska jag till hudläkaren och kolla födelsemärket igen. Det känns som om sjukvården är mitt andra hem just nu..

UPPDATERING;

Nu har de stuckit mig fyra gånger i knölarna. Provsvar om en vecka. Ont i stora knölen nu.

2 kommentarer:

En häxa på Vift sa...

ujj! Minns när jag fick struma, tre gånger var de in med stor nål och tömde innehållet bara för att varje gång komma fram till att det var en ofarlig cysta.... 3 gånger i samma jäkla knöl!
Så jag förstår dig och kan bara trösta med att det går över rätt så fort.

Har de förresten kikat på din sköldkörtel? Kan ju förklara knölarna menar jag...

Cecilia sa...

Japp de har tagit blodprov och kännt efter, det är inget med sköldkörteln.

Kram