fredag 18 juli 2008

Jag orkar inte mera!

Varning för neggoinlägg, fly om du vill njuta av din fredag!
Jag har i några månader haft en knöl på halsen vid käken som uppkom när jag hade influensan.

Den kommer och går litegrann och varierar i storlek med försvinner aldrig helt.
Även en till längre ner på halsen men det är betydligt mindre.

Idag fick jag tid hos husläkaren för att kolla och hon var uppenbart förbryllad. Hon kände och kände och undrade om det kunde har varit körtelfeber jag hade förut men de symptomen stämmer inte in. Jag fick ta blodprov och hon skulle skicka remiss till akkis för röntgen och ultraljud.

Jag fick en riktigt obehaglig känsla i magen och nu går jag med gråten i halsen.


Vidare har mitt födelsemärke som jag var och kollade förut förändrats.

Det höll på att "förinta" sig självt och det var absolut inget farligt. Skulle det däremot börja växa till sig igen så skulle jag ringa på en gång för då måste det bort.
Vad tror ni har hänt? Jooho då, jag har säkert malingt melanom på magen och någon annan cancer på halsen ska ni se.
Det räcker inte med min endometrios skit, stundande hysterektomi, och min senila vårta jag hade på näsan som värsta häxan.

Jag är 33 komma 83 och hatar allt som har med min kropp att göra just nu! DEPP!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men min älskade bästis, fy faaan. HUR mkt ska du behöva stå ut med?? RING när du är ledsen. Ringer dig nu.

KRAMAR Andrea

En häxa på Vift sa...

Såna där knölar fick jag också en gång då jag var redigt förkyld, tog rätt lång tid innan de försvann så jag håller alla tummar för att det är helt ofarliga körtlar bara som är lite förstorade.
Hysterektomin är förvisso ett ,som jag sagt tidigare, drastiskt steg, men fan vad befriande att slippa smärtan!!!
Och du....
man FÅR deppa!
Många många tröstkramar kommer här

Cecilia sa...

Cecilia-din blogg är till för att du ska få ventilera hur DU känner och då får du vara hur negativ du vill. MEN tycker så synd om dig och håller alla tummar att det bara är falsklarm. Nu räcker det för dig! KRAAAAM!

Anonym sa...

Hej vännen!

Tänker på dig och hoppas och tror att det rör sig om en vanlig "fettknöl" eller liknande.
Du borde verkligen få vara pigg och frisk nu om det finns lite rättvisa, tycker jag!!

Många kramar från Camilla