onsdag 23 juli 2008

Jossan på "sommardagis"


Josefin är på dagis i två veckor nu och då slår de ihop fyra dagis till ett och har fröknar från alla dagis på plats.
Igår när jag hämtade busan kom en av fröknarna fram till mig

- Jag måste säga att Josefin är en sån otroligt glad och possitiv tjej, hon är med på allt vi gör och tycker att allt är lika roligt!

Jag blev så glad när han sa det, visst vet jag det men det är alltid kul när någon bekräftar det man redan vet och att han sa det bara sådärändå :)
Ser fram emot vår andra semesterdel snart när jag får ta min fjäril till livrustkammaren och gröna lund!


1 kommentar:

En häxa på Vift sa...

är ju alltid roligt att få höra positiva saker och än stoltare blir man ju om det positiva rör ens barn såklart. Man vet ju själv att ens barn är världens finaste men så växer man ju ytterligare några meter om andra säger samma sak. :)