tisdag 8 juli 2008

Semesterbilder






















Vi har varit på en kryssning som gått från Stockholm till Visby och Tallin. Det har varit bra väder, kul att träffa släkten igen och underbara trerätters middagar varje kväll.



Josefin har fladdrat som en fjäril fram och tillbaka på båten och kramat sysslingen Simon varje chans som hon fått. Hon är såå käääär i honom. :)

Jossan var så modig och sjöng Digiloo Digiley(hur stavas det egenligen) i en karaoketävling på båten framför några hundra personer. Hon var storsint nog att låta kusinen Adam följa med upp på scen. Adam stod och höll en mic och gungade med knäna, och Josefin kunde hela texten! De var så söta och jag var så stooolt!

Nu när jag har varit på Gotland kan jag säga att jag har varit i vartenda landskap i Sverige! Mycket tackvare orienteringen som vi höll på med hela barndomen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka superfina bilder!! Log stort när jag läste att Jossan sjöng Herreys.. I sin mors fotspår.. :D

syster A sa...

Det ser sååå mysigt ut. Jossan och Adam....aj i hjärtat! Och blödiga gudmor har nog aldig sett ett vackrare kort än det där Jossegosse sitter och tittar ut över vattnet, tårarna rinner av stolthet över min fina fina älskade guddotter, vackra barn.

Kramar Andrea

syster A sa...

Men guuud, hur kunde jag glömma kommentera charmtrollet Linnéa, kära värld så sööööt!

En häxa på Vift sa...

fina bilder. :)
Jag har varit i nästan hela landet, bara Skåne och Gotland som fattas.... Sverige är onekligen ett vackert land.

Däremot var jag urusel på orientering och är så fortfarande, lokalsinne saknar jag också.*S*