måndag 28 juli 2008

Riktig myshelg!











I lördags var vi hela familjen och badade i Siggefora och njöt av den gassande solen och badade massor i det varma vattnet.

Planerna för nästa helg var att jag och Josefin skulle åka till Stockholm men eftersom vi inte visste hur vädret ska bli då och det var så fint så åkte vi igår istället.

Först tittade vi in till Livrustkammaren, mitt favoritmuseum. Det var ett tag sedan jag var där, det var inte lika stort som jag mindes. Mycket fint dock och Josefin hoppade omkring ochsa "ooh" och "aah" om allt.
Vidare via båt till Grönalund och jag fick nästan sätta koppel på Josefin för att hon inte skulle hoppa på varenda karusell och åk. :)
Vi åkte mycket tillsammans och hon åkte några grejer själv.(såna saker som får mamma att få upp maten)
Till hennes enorma lycka var Tobbe Trollkarl där och hade show. Han är grym på det han gör!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhhhh....vilken lycka att få träffa sin idol!!!!:)Hoppas ni har det fortsatt mysigt i sommar!!Själv ligger vi o plaskar i poolen på uteplatsen!!!!skööööönt!!!kram från jannika ,moa o jakob