torsdag 8 maj 2008

Jag fååååår inte!!


Men det rycker såå i Harry Potter tarmen ;)

Om det gick så skulle jag läsa Harry Potter mellan alla "vanliga dödliga" böcker jämt! Harry Potter och Jane Austen med alla kringböcker om Mr Darcy och Lizzy skulle jag kunna leva på att läsa!

En låt jag skulle kunna leva på är fortfarande "Just a minute" med Rongedal, den är så bra så det inte är klokt. Att vi inte skickade dem istället för Perelli!

Mat jag skulle kunna leva på är kronärtskocka. Dryck; Trocadero eller Ardbeg.
Film att se om och om igen får bli (tv-serien) Pride and prejudice.

Nidå? Nidå?

6 kommentarer:

En häxa på Vift sa...

Jag är en sucker för Janet Evanovich's "Stephanie Plum-böcker"
Helt hysteriskt roliga. :)
Har allihopa och har förbokat nr 14nu som släpps på amerikanska marknaden i juni.

Låt? Hmm..... Finns rätt många men är rätt fast för "Strangers" med BonJovi och LeAnn Rimes.

Mat: Lasagne.Mums!
Dryck: Vatten
Film: Dirty Dancing, den enda film jag kan se om och om igen.....
Tv: Desperate Housewives och Grey's anatomy

Anonym sa...

Böcker: Torey haydens "burpojken" + alla andra.
Musik: Peter Jöbacks "ut i ett hav"

Mat: Korv stroganoff el. sushi

Dryck: Tranbärsjuice el. ÖL

Film/TV:Skräckisar, thirllers av alla slag. (men tycker de e jobbigt o se om o om)

Cecilia sa...

Böcker: inte mycket för att läsa om samma, men som du vet: ÄLSKAR böcker :) Favogener: kriminalromaner

Låt: Apologize, Timbaland och One Republic

Mat: grillat!!!

Tv-serie: barnmorskorna...love it!

Trevlig helg! Kram!

Anders sa...

Bok: Jag återvänder då och då till roddy doyles Barrytowntrilgi: Committments, The snapper, the van, ljuvliga böcker all tre.

Mat: skulle lätt kunna leva på turkisk yoghurt med flytande honung och nötter.

Dryck: kaffe, såklart.

låt: Det beror ju på humör och så. Just nu är jag svag för "tro och tvivel" med Håkan Hellström.

Film: Notting Hill: "The fame thing isn't really real, you know. Don't forget, I'm also just girl, standing in front of a boy.
Asking him to love her."
*suckar*...ja, du vet, jag är svag för det omanligt romantiska:

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Böcker : Hanne Vibeke Holst trilogi om Therese Skårup, fullkomligen bara äääälskar de böckerna!

Låt: Hhahahaha, gillar mycket fröken Perelli nu, blir glad av den låten!

Dryck: bubbelvatten eller ritkgit ´kallt kranvatten, kaffe och chardonnay!

Film: Romantiska komedier, må-bra-filmer, plus alla danska serier! spelra ingen roll om det är drama eller mord!!!!

Kram kram!

Matilda sa...

Du får kika i min blogg för svar :)