måndag 26 maj 2008

Härlig helg!!


I fredags kväll kom mina gamla buskompisar från Stockholm och klev av tåget i gamla favorit tröjor med Nkotb och Red Sox på. Det var en bra start på ett pojkbandsmaraton utan dess like!!

Massa gamla slam's och fb's hade Katrin med sig och vi ömsom skrattade så vi fick kramp och skämdes.
Skämskuddar fick vi ha när vi tittade på typ världens äldsta nkotb klipp på youtube som ingen av oss hade sett förut.(trodde inte det fanns såna)

-ANYBODY scream! Haha.

Vi fick ungefär 4 timmars sömn tror jag, men lite godis så var vi på topp igen.
Jag fick låna ett gammalt kassettband med min och Katrins intervju vi gjorde med nkotb 1994. Får se om jag vågar lyssna på hela eller om skäms örpropparna åker fram. :D

2 kommentarer:

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Kul med tröjorna! Och skämskuddarna!

En liten undran...var inte tjejfesten värd att nämna på bloggen?!

Kram C

Cecilia sa...

Det där lät lite tråkigt av dig C, på min så glada blogg.

Det finns antagligen en anledning varför jag inte har skrivit om den och du vet att jag tyckte mycket om festen, det sa jag åt dig minst fem gånger under den kvällen.