onsdag 7 maj 2008

Den här skattkistan ska Josefin få på lördag!


Då fyller nämligen min prinsessa sex år!!!

Jag hittade denna söta lilla skattkista i någon tung metall på återbruket. Jag köpte tyg igår och försökte sätta fast på insidan men ingen lim ville fästa på både tyg och metall.
I ligger chokladpengar, två stora rosa "diamanter" och en liten sammetsrulle med fyra små söta ringar på.

Vet att jag hade blivit tokglad för en sånhär present när jag var i hennes ålder. Fast när jag tänker efter hade jag nog blivit lite glad för det nu, haha!!!
Sån fånig prinsess wawnnabe är jag fortfarande ;)

5 kommentarer:

En häxa på Vift sa...

Vilken skattkista! Ja, hon blir nog alldeles säkert jätteglad för den där.
Appropå lim, prova att limma fast kardborrband med superlim, det borde hålla för både tyg och metall så blir det lätt att ta lös tyget och tvätta vid behov. :)

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Wow!!!!! Den kommer att göra succé!!! Idag har bajsboken inhandlats och när jag sa till Maja att jag köpt en bok som hette det till Jossan så skrattade hon och tyckte det var suuuupekul med bajs! Hoppas Josseboss tycker om den!

Anonym sa...

Åh dajmånds....! Underbar present, perfekt för den lilla prinsessan.

Kram A

Cecilia sa...

Tack för supertipset nettan! Ska provas! :)

Bajs och dajmånds ääär roligt ;)

Cecilia sa...

Tack för supertipset nettan! Ska provas! :)

Bajs och dajmånds ääär roligt ;)