onsdag 21 maj 2008

Idag är jag :(

Jag har så ont i magen att jag håller på att smälla av. Ändå är det bara tre veckor sedan jag tog min förra spruta..
Ska får en ny ikväll. Neggo deppo!

Inga framsteg med Josefins 6års ännu, saknar henne som en tok, hjärnan är någon annanstans idag, det ringer på dörren på jobbet och jag svarar i telefonen istället. Jag ska klämma ut det sista i min handkräm och det hamnar i en fin stråle i tangentbordet..

Mamma brukar alltid säga att hon märker på mig på en gång när jag har ont, för då blir jag vresig och har ännu kortare stubin än vanligt.. Känner det själv idag.

Skriv något uppmuntrande så är ni snälla!

Såhär fin är min kryddkruka som jag har på min balkong. Det är basilika, citronmeliss och dragon. Något att vara glad för iallafall ;)


3 kommentarer:

Cecilia sa...

Åh nej, stackare! Hoppas verkligen att du kan bli kvitt din värk snart och att Jossan kommer in på "rätt" 6-års. Det är ju så himla viktigt att det blir rätt.
Lycka till!
Kram, kram!

Anders sa...

Du är en otroligt fin och empatisk människa. Jag är glad att du är min vän.

Anonym sa...

Gumman! Glöm inte sprutan. Sen ska vi ju på supermys tjejmiddag, packa "sleep-over-bag" och se fram emot en kväll med massa upplevelser för både öga och gom.

Har också ont som f-n idag (om det nu är ngn tröst, men jag VET hurdu har det).

Vinet och lite cider inhandlat, sen piffa sig lite och sen tjejmys, kan det bli bättre en depp-ont-dag? Näää!

Kram bästa bästis, lav jo /A