torsdag 16 oktober 2008

Ny blogg och lite annat

Idag har jag skapat en till blogg. En som bara är till för böcker med alla tillbehör.
Jag har bara hunnit skriva ett kort inlägg ännu.
Besök dock gärna på http://bokluren.blogspot.com :)
Fyndigt va?! ;)

Igår fick jag mail av min gyn igen. Jag står ääntligen på Oplistan! Han sa att vi ska ha ett "slutsnack" vecka 45 så jag hoppas det betyder att op inte är så länge efter det.
Han bad mig också att "tänka igenom en sista sväng så beslutet om op verkligen är det rätta nu då...."
Jag har tänkt klart. Visst är det svårare ju mer verkligt det blir, och jag får ont i hjärtat varje gång jag ser en bebis.
Men jag vill kunna må bra resten av mitt liv, så enkelt är det. Jag får prioritera den dotter jag faktiskt har! Jag har världens bästa prinsessa, och det är inte fy-skam inte!

2 kommentarer:

En häxa på Vift sa...

ja, det gäller ju att välja det som blir rätt för en själv och det är ju inte mycket till livskvalitét heller om man bara ska ha ont hela tiden.
Tycker du resonerar sunt.
Kram

Anonym sa...

Hoppas det går bra!!! Sunda tankar du har! Med mindre smärtor orkar du vara mera mamma o det gynnar alldeles säkert både dej o din prinsessa. Hoppas du förstår vad jag menar, önskar er allt gott =) Änglakramar!!