torsdag 30 oktober 2008

Inredningsprogram..


Simon och Tomas är ett program jag aldrig riktigt gillat, de gör alltid för skruvade och konstiga saker med folks hem.
Nu såg jag på senaste trailern att dem de ska göra om hos säger att de äälskar färg.
Precis som Simon och Tomas alltid tjatar om att alla svenskar ska göra.

Vad gör de då? Jo ett totalt svart och vitt rum istället.

Jag tycker inte de är bra inredare alls för de lyssnar inte ett dugg på kunden.
Vill man ha färg får man svartvitt, vill man ha naturfärger får man lila och rosa väggar osv.
Varför måste det vara så enormt utmanande hela tiden? Varför tar de alltid bort böcker och bokhyllor där de gör om? Det finns ingen finare utsmyckning än böcker!
Och hör sen ;)

2 kommentarer:

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Håller med totalt!!!!

;)

En häxa på Vift sa...

har inte sett det programmet men rent generellt så tycker jag inte att inredningsprogrammen är så lyckade alls, endera så blir det bara tråkigt resultat eller helt skruvat så man skulle få huvudvärk om man tvingades bo i eländet. Nä, jag gillar min egen inredning bäst.Så de så! *s*