måndag 13 oktober 2008

Mera mys!


Igår när jag och Joss kom hem från korvgrillningen igår var skönt trötta båda två. Jag fixade popcorn och läsk och vi hyrde "Den magiska leksaksaffären".
Vi satt i varsin ända av soffan men efter en stund kom Josefin ålandes och undrade om hon fick ligga på min mage! Klart hon får!
Så vi kramades och det kändes som om hon bara var något år gammal när hon ofta somnade så på kvällarna.
Vart tog min bebis vägen, hur har hon börjat på 6 års??

Jag känner att jag verkligen ska ta vara på den tiden som hon fortfarande är "liten"! Redan vill hon ut och leka med sina kompisar direkt efter skolan, vilket hon naturligtvis får, men inte varje dag. Jag vill ha kvalitetstid med henne också!
TIds nog kommer hon vara mer inne än ute iallafall, eller sitta på sitt rum med stängd dörr och fnissa med sina kompisar.

Min sista och enda bebis växer upp..

3 kommentarer:

syster A sa...

Det gäller att verkligen fånga ögonblicken. Tiden rusar så snabbt (megaklyscha men ack så sann). Det låter som en helmysig stund ni hade tillsammans.

Kramar A

En häxa på Vift sa...

ja, tiden går fort, för fort. :)
Så det är klokt att ta vara på den.
Kramis

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Åh gud så mysigt! Längtar tills mina tjejer också kan se en heeeel film!!!!

Och så en jättekram för meningen längst ner...

Kram kram C