tisdag 21 oktober 2008

MMmmmmmm..


Årets första julmust drucken! Finns inget godare! Julkänslan infann sig på en gång! Jag hörde nästan Bing Crosby sjunga "White christmast" och jag kände smaken av en skinksiva på julknäcke med extra stark senap!

Finns det något mysigare än när det lider mot jul, den varma mysiga känslan i hela kroppen och alla förberedelser. Baka lussekatter och pepparkakor. Lägga in sill och dekorera huset.
Läsa julsagor och sjunga julsånger med Josefin.

Nää jag längar inte aalls ;)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Va?! Har det redan kommit? Då vet jag vart jag skall åka efter jobbet!

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Kanske lite tidigt för mig, men visst skall det bli mysigt med jul! Bara det inte blir som förra julen, med alldeeeeeleees för mycket julklappar och stress för de små....

Fast bilden får mig inte i stämning!!! Lite för mycket 80-tal!

;)

Kram kram ses imorrn på lunch hos mig!

Anonym sa...

FUUUUUUUUUUUUUSSSSSSKKKKKK!!!!! Inte än!!

Anonym sa...

Kul att det finns någon där ute som njuter av julen! För mig är det mest stress press och krångel. Har med andra ord svårt för julen. Men har man barn blir det nog annorlunda. =)

En häxa på Vift sa...

Åh, jag vill också ha julmust ju!!!!!!!!!!!
*avis*

Julmust som är så gott.
Nåja, du får fylla ett glas och tänka på mig då istället. *s*

kram

Cecilia sa...

Must mot bundt-cake vad sägs Nettan ;)

Cecilia sa...

Must mot bundt-cake vad sägs Nettan ;)

Katrin sa...

Vänta nu.. OK att Bing Crosby OCKSÅ sjunger "white Christmas" men är du SÄKER på att det är den versionen du lyssnar på??? :D

Julmust?? Var?? *vill ha*