fredag 1 augusti 2008

Nu drar jag på min andra semester!

Plus att mitt internet hemma inte är fungerande än så det blir sparsmakat med bloggandet i två veckor.
Nio minuter kvar på jobbet, så exakt räknar jag för så mycket vill jag vila och ha en paus härifrån.

Jag har fått svar om mina knölar på halsen, det är något som kallas adenit och är inflammation.

Tydligen ska jag bara vänta ut det så kommer de försvinna snart, ja jag har ju bara haft dom i snart fem månader.. så de försvinner nog snart..
The dark knight var skitbra och Christian Bale var snyggare än någonsin.
Jag såg en brittisk film(från 1994) häromdagen som heter "Inside I'm dancing", den rekomenderas varmt!!
Den är med den suveräna James mcAvoy, som även är med i "King of Scotland" som jag ska se ikväll.
Puss och kram från moi! :)


3 kommentarer:

En häxa på Vift sa...

allt är ju relativt och snart kan ju vara allt från nån vecka till nåt år.... tyvärr. :(

Men, jag hoppas de försvinner inom kort,säger jag då, så vi inte nöter ut ordet snart. *s*

Ha en jättebäst semester !!!
Kram

Cecilia sa...

Hej, hej!
Vad skönt att det inte var nåt med knölarna.
Ha en jätte trevlig andra del av semestern.
Kram!

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

He en mysig semster! Hoppas vädret blir bättre! Vi får mysa ngn dag!
Kram Caroline