söndag 10 augusti 2008

Lite uppdatering!

Jag har fortfarande semester, även om det inte har varit mycket till semesterväder. Regn, regn ,regn och regn.
Men, jag får se det possitiva, svampen kommer nog att pluppa upp snart!

Vi har ätit kräftor, det är ju bara för gott! Måste ätas minst två gånger till snart. :)

På torsdag får jag tillbaka mitt internet hemma! Mao, jag kommer åter till de levandes skara!!!

Tjejmiddag på fredag och turen har kommit till mig, jag planerar självklart en smarrig middag.

3 kommentarer:

En häxa på Vift sa...

jag äter inte skaldjur själv men önskar dig en trevlig tjejmiddag och så ska det bli kul att ha dig tillbaka till cybervärlden.
Kram

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Ser mycket framemot ännu en trevlig och god tillställning!!!!

Vi kanske kan kräfta ngn kväll!?

Kram C

Anonym sa...

mmmmmm..supergott med kräftor!!!hade själv kräftskiva för 2 veckor sen,mums!!!ha det gott i augustimånad!!kram jannika moa o jakob