fredag 13 februari 2009

Mmmm


Igår var jag med jobbet på olivoljeprovning på Oil& Vinagar utan större förhoppningar.
Men så roligt det var! Vi fick prova säkert 40 olika olivoljor(med hjälp av vitt bröd som man doppar i) och lika många balsamvinägrar.
Det var så gott att det inte finns ord för vissa av dem!! Jag köpte tre olika i dessa fina flaskor som man kan sätta på varandra.
Avocado olja, granatäpplebalsamvinäger, och det gudomligaste av dem alla Fikon och dadel balsamkräm. Det är balnd det godaste jag har smakat i hela mitt liv!

Vi fick prova diverse röror och dressingar och den jag fastnade för var Vittryffel dressning. En liten smak av paradiset, jag lovar!
Kommer fylla på mina flaskor många gånger i den affären. :)

4 kommentarer:

syster A sa...

....och hur gott låter inte det där!?

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Kan bara hålla med!!!

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Kan bara hålla med!!!

Hanna sa...

Sökte på fikon och dadel balsamkräm och kom till dig. Åt det för första gången idag, hur gott som helst.

Må gott!
Hanna