tisdag 3 februari 2009

Inte så intressant bloggning

Har tappet flödet i mitt bloggande, livet känns ganska ointressant just nu.

Jobbar och har det stressigt, växeln är på nytt ställe och inte mycket fungerar, det är jag som får ta info från alla och göra vad som kan göras för det.

Jossebus har tagit för vana att vakna nästan varje natt och inte kunna somna om, varför?? Jag sover dåligt som det är och hon lyckas alltid väcka mig när jag varait vaken själv och precis somnat om.

Marknad i stan, och som vanligt har jag köpt mina favoritostar. Getost i olika former måste vara bland det godaste som finns. Ostarna ska sparas tills på lördag då det blir första delen i årets Melodifestival! :) Supermys!

Var försenad igår morse och fick springa för att hämta Jossans termobyxor, sprang kanske hundra meter men fasiken vad jag fick ont i magen. Det gör fortfarande ont idag. Antagligen musklerna som fått sig en törn, men det känns som om allting ska åka ut där nere..
Pratade med gyn och de tyckte jag skulle avvakta. Inte mycket de kan göra tror jag, bara vänta.

Har äntligen fått min efterlängtade pilasterhylla. Ska montera ihop den idag och se om den behöver målas eller inte! Den kommer bli så fin med några pocketböcker och något värmeljus på! :)

Das war alles för denna gång! :)

4 kommentarer:

Anders sa...

Jag har nog nåt fel nånstans, för jag läste att du var "förstenad" och att du fått en "pilsnerhylla". Kul att höra om ditt liv, oavsett. Du är väldigt långt ifrån ointressant.

En häxa på Vift sa...

Jossan är i en aktiv fas i sitt liv nu så det där med drömmar och vakna på nätterna är jättevanligt i den åldern, det lugnar sig snart igen.
Och alla drabbas vi av att det inte händer så mycket i perioder, det är då jag brukar YouTuba en massa.*s*

Ta det lugnt och ta hand om magen
Kram!

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Hejsan!

Vad kul med en pilasterhylla! Varifrån? Om inte min förkylning och huvudvärk blir värre kommer jag på lördag!

Kram C

syster A sa...

Åh vad kul med hylla! Var?

Kram A