onsdag 11 februari 2009

Lyxproblem

Jag har gått ner mycket i vikt. I oktober/november stod vågen på "underbara" 81.
Nu är vågen på 68.
Men- jag har nästan inga byxor som passar.
Det är inte snyggt att knöla ihop de jag har med skärp heller. Nu får jag gå och dra upp brallorna hundra gånger per dag, jag kan dra ner dem utan att knäppa upp dem först ;)

Tröjor är inte samma sak, de gör ju inget om de är lite stora.
Jag vill inte köpa nya kläder förrän jag är nöjd med min kropp. Behöver inte gå ner mycket till, men forma om kroppen med träning!

Vill att mitt återbesök efter op ska komma nu så jag kan få göra ngt annat än att gå.

4 kommentarer:

En häxa på Vift sa...

jag har omvänt problem, jag har gått upp i vikt. Inget problem i sig, jag ville ju upp och doktorn hjälpte mig med det, men problemet är att jag då inte längre har några kläder som passar. Så jag måste köpa nytt..... och huuuuuuuu vad jag lider.*s*

Anonym sa...

Men vad duktig du har varit =) jag kämpar jag med, har du något tips på hur man gör ;) vi kör GI det går bra men tycker att jag står stilla nu men det är väl bara att hålla ut. Kan du inte sy in byxorna? det vet jag att jag gjorde när jag gick ner en massa förrut, en fördel om man har en symaskin förståss! KRAM

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Hejja hejja duktiga du!!!
Efter min magsjuka stod vågen efter ett dygn på minus 2.4 kg till!
Så totalt 4.9 på tre veckor! Dock var det ju mest vatten, men ändå!

Gå till myrorna och använd kjol!!!

Kram C

Anonym sa...

Men du brukar ju fynda så bra på återbruket och myrorna så det ska nog lösa sig *s*!

Kram A