torsdag 26 februari 2009

Det är så bra just nu!


Livet leker just nu, mår bra, känner mig glad och pigg!
Jag har pratat i telefon med bästa gyn, fått ny medicin som gör att jag inte ska tappa så hysteriskt mycket hår. Han sa att det är ok att börja träna och att det var så roligt att höra hur bra jag mår! Det var helt rätt beslut med operationen.

Jag har börjat längta efter att träffa någon igen. Jag som svor att jag aldrig skulle dejta igen för någon månad sen, haha!
Gick med på en dejtingsida för två dagar sen och har blivit helt överöst med respons! Det verkar finnas vettiga killar också!
Självförtroendet har toppat och jag ler.

6 kommentarer:

syster A sa...

Skönt att du kan komma igång med livet igen! Hahahahaha, huuuur många ggr har man inte hört det från dig "aldig mer datingsida, bara massa idioter"! Lycka till denna gång, tror du är mer redo nu också?!

Kram A som vabbar

Anonym sa...

Hej!

Så skönt att du mår så mkt bättre-härligt!!
Önskar lycka till med dejtandet igen, klart det finns endel knäppisar därute men även bra killar/män :)
KRAM till dig och Josefin från Camilla

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Hejje!!!

Skrev ett inlägg tidigare idag, men det försvann på vägen!

Ville bara säga: you go snygga girl!!
Plus att mitt lösenord tidigare idag var "bingen", tyckte att det var lite talande till ditt inlägg!!!!!

;)

Kram!

Anonym sa...

Du Rockar tjejen! go girl go girl!!! så härligt och underbart att höra att du mår så bra BAMSE KRAM Från Maraya

En häxa på Vift sa...

Underbart att höra att du mår så bra. :)
Kram!

Anonym sa...

Jaaaa, *jubel* Härligt att höra att du mår så bra!! Det att ÄNTLIGEN få må bra betyder såå obeskrivligt mycket!! (måste du hormonbehandlas? Eller klarar du dig utan?)

Änglakramar!