tisdag 10 juni 2008

Roliga saker jag brukar tänka på


Pratade med mamma och syster lite kort i helgen om såna saker som pluppar upp i huvudet lite då och då, de roliga pluppar självklart upp när jag sitter själv på bussen eller något annat ställe där det inte passar sig att sitta och skratta allena.

Några exempel;

- Den lilla söta barntendern på Kanarieöarna som pillade med min & systers drinkar som om han gjorde en nobelmiddag, drinkarna hade både "glitterpalm", paraply och tomtebloss i. När tomteblossen hade brunnit klart vara bara en bränd stomme kvar av paraplyet, allt papper hade brunnit upp! Det såg så roligt ut att vi skrattade så tårarna rann resten av kvällen.

- Den gången vi firade nyår på O'connors och alla hade sånadär kalastutor som man blåser i och det åker ut en lång pip ni vet. På 12 slaget blåste vi alla i dem, och min åkte in i bästis A's mun, och kommer ut med hennes tuggummi på!! :D Asgarv igen!!

- Josefin som alltid pratar i sömnen, säger massa roliga saker. Men det roligaste är nog när hon mumlade massor och sedan kom det "mamma, en gris i taget".



1 kommentar:

Cecilia sa...

Ha, ha...ibland kan det bli knasigt :)
Har du lust att gå in på bloggkoll.se och aktivera din blogg? Vore kanon så kan jag prenumerera och se när du lagt ut ett nytt inlägg.
Kramar!