måndag 16 juni 2008

Mojje!!





Igår var det konsert med Mojje på Fyrishov. Dagen kunde inte gå snabbt nog för Josefin. Strax innan det var dags för honom att gå på så stod han och bytte tröja bakom en van som var vid scenen. Jossebus blev eld och lågor och efter lite tvekan sprang hon dit med sin fina teckning hon hade ritat till honom. Strax kom hon springande tillbaka med jordens största leende.

- Mojje sa att jag var grym!! :D

Han är en riktig entertainer Mojje, rolig och duktig. Alla mammor och pappor hade minst lika roligt som barnen.Lyckan var total när Josefin fick en signerad tröja och fick ta ett kort med Mojje.


4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad modigt gjort av jossan. :)
Det hade nog inte ens jag vågat...
Kram Marina (AFF)

syster A sa...

Jossan ÄR ju grym!! Gullegumman, vilken total helg av lycka.

Kram A

En häxa på Vift sa...

ja, det är en modig tös du har där , jag var likadan då jag var liten, inga hämningar utan gick bara fram och började prata med kändisar.
Minns när några kompisar drog med mig till en Lili och Sussie-spelning i Dalarö Skans en sommar, jag gillade inte musiken men de hade otroligt söta hundar så innan spelningen så gick jag fram till Lili och frågade om jag fick klappa hundarna, och så passade jag på att be om en autograf samtidigt. :O)
Vilket fint kort du fick förresten på Jossan och Mojje, det blir ett kul minne för henne att spara när hon blir äldre. :)

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Åh, vilken lycka!!!!!!! Bredare leende får man leta efter. Att få höra att man är grym från sin idol måste ju slå allt!

Kram och tack för mys i helgen!