tisdag 3 juni 2008

Min dansanta prinsessa!


I söndags var det sommaravslutning på Joesfins dans. Det var på Stadsteaterns stora scen och framför fullsatt salong.
Alla barnen satt i grupper runt scenen och så dansade de i tur och ordning. Josefin var en våg och hennes grupp dansade först.

Tyvärr fick man inte ta kort med blixt så då blir bilderna såhär, men jag ville ändå visa er ;)
Min lilla tofsvippa sitter längst till vänster på bilden.

De andra barnen var krabbor, sjöjungfrur, sjögräs, pirater och fiskar. Tror inte ett öga i salongen var torrt, definitivt inte mina iallafall.

1 kommentar:

En häxa på Vift sa...

visst är det fascinerande det där med barn, en hel salong kan vara uppfylld med folk ,föräldrar och släkt och släktingars bästa vänner..... och barnen har den makalösa förmågan att stänga ute sånt och koncentrera sig på sitt uppträdande. Och sen tar de emot applåderna efteråt och bugar och niger som de aldrig gjort annat i sitt liv. Så otroligt sött! :)

Själv skulle jag få scenskräck och tunghäfta om det var mer än två personer i lokalen. Men så blev jag ju heller aldrig nån välbetald hollywood-skådis. *s*