onsdag 28 januari 2009

Snikna artister!


Läser till min enorma glädje att Tina Turner kommer till Globen i april Älskar henne och har velat se henne live sedan urminnes tider! Men har inte hon redan massor med pengar?
Hur kan man med gott samvete ta som minimipris 635 kronor för en biljett, och då blir man sittande högst uppe i taket bakom en pelare.
Ska man sitta närmare scenen eller på paketten kostar det hutlösa 1755 kronor!!!

Alla ska ha sin del av kakan, men såna enorma priset borde vara förbjudna! Tina kan dra tillbaka till Nutbush :(

2 kommentarer:

En häxa på Vift sa...

tjaha, som här då. Jag ville se Pink, men de billigaste biljetterna skulle gå på nästan 200 USD ! Det är ju nästan 1600 spänn! För _en_ biljett!
Sällan,Stellan, säger jag. Nog för att jag vill se konsert men inte bli bankrutt på kuppen, då köper jag hellre skivan och har konsert hemma istället. :)

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Tråkigt när de ser sig själv som så stora och fiiina!

Japp, dra till baka tantalorna!