fredag 23 januari 2009

Jossan och jag


Igår hade vi en såndär knaskväll när Jossan visar upp sig från sin mest tokiga och fantasifulla sida. Efter skolan gick vi och handlade. Joss gick självklart på de isigaste bitarna av gatan och efter ett tag druttade hon på ändan med komentaren
- Ojdå mamma, det där var inte en bra genomtänkt plan!

Efter en middag bestående av kebab och pommes för prinsessan och kebabrulle för moi satt vi på hennes golv och pysslade. Jag gjorde ett diplom till henne, fullt med klistermärken, pärlor och allt som är fint i en sexårings ögon.
På innsidan skrev jag ett litet kärleksbrev till henne att hon är min ögonsten att hon får mig att le varje dag och att jag älskar henne mest i världen.
Hon läste det jag skrev högt och kastade sig i mina armar
- åh Mamma, haba haba zutt zutt!

Ikväll ska vi mysa till Let's dance och imorgon ska vi på bio och se Discodaggarna! Kan inte bli annat än bra ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haba haba zutt zutt! Det var min älsklinglåt när jag var typ i Jossans ålser. haha!

Vad fin bloggen är! Ha en riktigt mysig helg. Kram!!

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Åhhhhh guud så härligt!!! När man läser allt fint som du och Jossan gör tillsamamns så känns det som att man är med på ett litet hörn. Du skriver så levande och fint!

Den där tjejen du har är för underbar!!!!!

Kram kram, vi ses på söndag!!!

Fin header!!!

Anonym sa...

Åh lilla stumpan!! ÄLSKAR hennes kommentarer, oslagbara.

Fint på bloggen :).

Kram A