tisdag 13 januari 2009

Saknar


Saknar min Josefin så enormt mycket den här veckan. Känner mig halv!
Känner mig lite ensam, lite utanför och behöver kramar och Jossans underbara skratt.

Det är skönt att jobba igen, skönt att göra något med mina dagar.
Jag är dock så enormt trött när jag kommer hem på kvällarna, och magen behöver sin vila. Jag har inte endo ont, men magen är inte tillbaka till sin fulla potential och är ganska svullen fortfarande.

Jag går till och från jobbet för att få lite motion, och jag hoppas verkligen att jag kan börja träna sen när jag har varit på tremånaders kollen. :)

4 kommentarer:

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Kram kram kram till dig! Du borde uppskattas mer än du gör, för du är BRA!

Fin bild på Jossan, det är verkligen Jossan!!!!

Kram igen!

syster A sa...

KRAMAR i massor söta du!

/A

Anonym sa...

Hej vännen!
Hoppas du har en bra dag på jobbet!
Skickar massa styrkekramar till dig och hoppas det känns bättre nu. Hälsningar Camilla och Astrid (som sitter och ler i babysittern)

En häxa på Vift sa...

Ja, det blir tomt då inte barnen är hemma där de ska vara. :)

Massa kramar till dig!