fredag 2 januari 2009

Inte mycket skrivet på länge

Har sedan julhelgen mått dåligt, ont i halsen, feber och hosta om varandra. Hostar så jag blir galen, och tempen går inte nedanför 38.
Jag ligger hemma i soffan och har så tråkigt att jag bara smäller av snart.

Det är tänkt att jag ska börja jobba igen på måndag, så jag får vila på resten av helgen med.

Idag blev jag singel igen. Jag trivdes bra som singel i över tre år innan det här och kommer inte vilja hitta en kärlek igen. Det slutar alltid illa.
Låter bitter och gammal säkert men så är det. Jag orkar inte bry mig eller engagera mig och det kommer inte ändras i framtiden.
Nu är det färdigt, det är min underbara Josefin som är min familj.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen??? Vad har hänt??

Kram o krya på dig gumman /A

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Kram kram från mig.

Vad tråkigt att det blev så och att du känenr som du gör. Ingen kan tvinga på dig att känna på annat sätt. Men göm dig inte i framtiden, du är för fin för det!

/Caroline

Anonym sa...

Inte ge upp! För att citera poeten Neil Tennant i Pet Shop Boys i Love Comes Quickly:
"I know it sounds ridiculous, but speaking from experience
It may seem romantic, and thats no defense
Love will always get to you".

Önskar dig ett underbart år!