söndag 1 mars 2009

Mitt nya liv!


Igår var jag och tränade för första gången på hundra år.
Jag kände mig väldigt duktig, och konditionen var faktiskt inte så dålig som jag trodde!
Efter träningen blev det bastu med hårinpackning. Var riktigt mosig resten av dagen och sov en bra stund på eftermiddagen.
Har börjat äta detta till frukost, wasa sport knäcke med avocado,paprika och citronpeppar på. Något enormt gott! Prova!
Det känns så nyttigt och mättheten räcker länge.

På onsdag är det dax för träning igen, någon som vill hänga på?

4 kommentarer:

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Härligt!!!
Vad för pass?

Min frukost består alltid av knäcke, keso, ev skinka och massor av grönsaker plus persillade!! Så supergott!

Kram C

syster A sa...

Följer med!!

Kram A

Anonym sa...

Åh så gott det såg ut!! Kommer du hit vid typ 05.55 å gör sånna till mig? :) Snäääällaaa??

Anonym sa...

Duktig! Om du börjar träna någonstans häromkring lovar jag att hänga med! ;)