fredag 31 maj 2013

Smärtkliniken..

Idag var på smärtkliniken. Fick träffa chefen där som är en varm och duktig kvinna.
Hon sa att det är nog inte bara mina nerver som spökar utan även musklerna i hela bäckenet som tagit mycket stryk under lång tid och är mycket spända.

Medicineringen jag har är bra, den ville hon inte ändra något på. Jag ska prova KBT, de har en psykolog där som är intresserad av endopatienter. Jag ska även prova akupunktur och något hon kallade spinalblokad tror jag. Det är en bedövningsspruta jag får runt svanskotan som ska hjälpa alla muskler att slappna av.

Jag ser fram emot att prova alla dessa nya saker och hoppas att alla dem hjälper på något sett!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad skönt att du äntligen fått komma till smärt!
När jag är inne i skov eller har dålig period får jag akupunktur på min smärtklinik. För mig blir det först lite sämre för att sedan bli bättre! Var där idag, ångrar att jag inte började direkt när min dåliga period startade. Man lär sig kanske med tiden. Hoppas det hjälper för dig :-)
Lycka till! Kram Bettan